duminică, 1 martie 2015

Cum e să folosești un laptop Google, adică un Chromebook

Încă dețin un Chromebook. Mai exact, un HP Chromebook de 11 inchi. În acest moment este folosit de soție, dar o bună parte din timp l-am folosit și eu.

Ca să nu reiau povestea de la capăt și aici, am să vă ofer două linkuri către blogul meu personal unde am descris experiența de utilizare.

Aici am scris un articol cu prime impresii legate de utilizarea unui Chromebook, iar aici am scris un articol în care am povestit cum e după mai bine de o lună de utilizare a Chromebook-ului.

Pe scurt, HP Chromebook 11 este în acest moment sigurul Chromebook ieftin cu display IPS. Am zis ieftin, pentru că mai există și Chromebook Pixel, dar acela e mai scump.

HP Chromebook 11 poate fi o investiție excelentă dacă ai nevoie de un laptop pe care să-l poți transporta oriunde ca să-ți faci treaba. Mai ales dacă folosești suita de produse Google, bazată pe funcționarea online, în cloud.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu