duminică, 1 martie 2015

Nexus 6, o mare bijuterie cu Android

De câteva zile dețin un Nexus 6 pe care îl folosesc ca telefon principal. De fapt, e singurul telefon pe care îl folosesc în acest moment.

Nexus 6 este de data asta un telefon premium. Spre deosebire de modelele anterioare de Nexus e mult mai scump. După cum puteți vedea și aici (prețul actualizat), momentan costă 2.999 lei cu TVA inclus, adică vreo 665 de euro.

Chiar dacă au trecut doar câteva zile de când îl am, pot să vă spun deja că își merită banii. Îmi pare rău că nu mi l-am cumpărat mai devreme. Temerea mea era ecranul imens cu care nu credeam că mă voi obișnui.

Nu numai că m-am obișnuit rapid, dar nu-mi pot imaginea să am un telefon cu ecran mai mic de acum în colo. Pur și simplu ecranul e super, iar senzația de atingere a unui Nexus 6 este extraordinară.

Pentru că am scris deja un articol mai detaliat cu primele impresii despre Nexus 6, am să vă rog să intrați aici, pe blogul meu personal, și să-l citiți acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu